Allotjament

Iguazú

Timbo Hostel (80 pesos/pers)****

Habitació compartida de 4 llits amb bany privat. Amb cuina, piscina (feia molt de fred i no la vam utilitzar) i un molt bon esmorzar. Wifi

– Marcopolo Inn Hostel (80 pesos/pers)****

Habitació compartida de 6 llits amb bany privat. Amb cuina piscina (feia molt de fred i no la vam utilitzar) i un esmorzar bàsic. Espais comuns amples i ubicat davant la terminal de bus. Wifi. HI Hostel (dte 10% amb carnet d’alberguista)

Buenos Aires – Allotjats a casa de Fer i Ana, a Belgrano (veure apartat couchsurfing).

Ushuaia – Ahnen (125 pesos/pers)****

Vam reservar per Hostelworld una hab doble i quan vam arribar l’Eduardo ens va donar pel mateix preu un mini duplex amb cuina i bany. A 10 min caminant del centre. Wifi

El Calafate – Allotjats a casa del Carlos (veure apartat couchsurfing).

El Chaltén – Patagonia Hostel (80 pesos/pers)*****

Habitació compartida de 4 llits amb bany compartit. Sense esmorzar. Amb cuina i espais comuns amples. Wifi a pedals com a tot el poble. HI Hostel

Esquel – Allotjats a casa de la Daniela i el Maxi (veure apartat couchsurfing).

El Bolsón – La Camorra Hostel (65 pesos/pers)****

Habitació compartida de 4 llits amb bany compartit al pis de baix (poc pràctic!). Només erem 4 al hostel i vam dormir tots els dies sols. Llits un pèl incòmodes. Esmorzar opcional (10 pesos). Amb cuina i espais comuns amples. Al costat del supermercat però a 10 min caminant del centre. Wifi

Mendoza

– Allotjats a casa de la Paula  i el Nacho (veure apartat couchsurfing).

– Allotjats a casa del Juan Rosello (couchsurfing). El pis més guarro on hem estat a la vida. Vam fotre el camp després de la primera nit i no vam fer post.

Córdoba – Allotjats a casa de la Cecilia (veure apartat couchsurfing).

Cafayate – Casa Árbol (75 pesos/pers)*****

Habitació doble llit matrimonial amb bany compartit. Bon esmorzar. Amb cuina petita i bàsica i terrassa i jardí amples. El preu era 95 pesos pers però en ser temporada baixa i quedar-nos 3 nits, ens van rebaixar el preu. Wifi

Salta – La Posta (75 pesos/pers)****

Habitació compartida de 4 llits amb bany compartit. Bon esmorzar. Amb cuina molt equipada. A 5 min caminant del centre històric i amb un super a 2 cuadras. Wifi

Tilcara – La Albahaca (50 pesos/pers)***

Habitació doble amb bany compartit. Esmorzar correcte. Amb micro cuina. A 5 min del centre. Wifi

Iruya – Milmahuasi Hostel (60 pesos/pers)***

Habitació compartida de 4 llits amb bany privat, però vam estar sols. Esmorzar correcte. Amb cuina no molt neta i una molt bona terrassa amb vistes. Vam contactar amb el propietari a través de couchsurfing i ens va fer descompte. El preu és 90, amb HI Hostel 80 i nosaltres vam pagar 60. L’habitació feia molta pudor a humitat. Wifi

Purmamarca – Mama Coca (60 pesos/pers)***

Habitació doble amb bany compartit. Sense esmorzar. Sense cuina. Al costat de la parada del bus. Wifi a estones

***** Vés-hi

****   Recomanable

***     Correcte

**       Si no tens més remei